חלק 1 – קריאה לצפייה

את החלק הזה יגידו מנהל/ת המכירות בחברה:

פתיח – קריאה לקהל היעד הספציפי לצפות בסרטון.

שלב זה הוא שלב חשוב מאוד. הגולשים הגיעו לעמוד הנחיתה או לאתר של החברה, לחצו play על הסרטון (או לחילופין צופים בו בכנס או הרצאה), ועכשיו יש לכם מספר שניות ע”מ להסביר להם שהם הגיעו למקום הנכון. בהזדמנות זו אתם גם “משחררים” את מי שזה לא מיועד לו.

לכן אני ממליץ בשלב זה, להסביר למי השרות שלכם פונה:

הדרך הכי טובה לעשות את זה היא לדבר על אותו חוסר – שהשירות שלכם עונה עליו. למשל, ניתן לשאול בהתחלה 2,3 שאלות, שאם הצופה עונה עליהן, לעצמו, “כן”, זה אומר שהשירות הזה מתאים לו. ניתן גם לספר סיפור קצר, אישי, המעיד שאתה, המציג, או מי שאתה מייצג (החברה) עברו בדרך דומה, ומציף מכנה משותף.

אפשר גם לפנות באופן נקודתי מאובחן וברור לקהל היעד: “לכל בעלי העסקים שמעסיקים מעל 5 עובדים”.

חלק 2 – מי אנחנו?

 

את החלק הזה יגידו המנכ”ל/ית:

החלק השני מוקדש ל”מי אנחנו”. ברכת שלום, הצגת שם החברה, פועלה, ניסיון בתחום, ממתי החברה קיימת, אילו מחלקות יש בה וכמה עובדים מועסקים בה, כמה לקוחות יש לה ומאיזה סוג. מה החזון שלה (אני מאמין) ועוד.

פה גם ניתן להוסיף סיפור אישי קצר שמראה את החיבור של המנכ”ל, לשירות שהחברה מציעה.

חלק 3 – השירות שלנו

 

את החלק הזה יגידו איש/ת מקצוע:

כאן המקום לספר על השירות שאתם נותנים – מוצרים והסבר.

אחרי כן יש לפרט, כיצד המוצר עונה על הצורך שהעליתם בתחילת הסרטון.

מומלץ בחלק הזה להסביר את הייחוד שלכם מול המתחרים, ולספר על הדבר המיוחד הזה, שרק אתם נותנים. לצד המקצועיות, אל תשכחו שאתם מנהלים כאן שיחה כנה, אחד על אחד, עם הצופה, אז תישארו נעימים.

חלק 4 – יצירת קשר

 

את החלק הזה יגידו מנהל/ת השירות:

בעיניי זה החלק הכי חשוב בסרטון:

כאן אתם מזמינים את הצופה לרכוש את השירות שלכם, זה בדיוק כמו להזמין מישהו לבקר אתכם: מתוך אופן ההזמנה והכוונה אתם יודעים אם הוא מרגיש מוזמן, ויכולים לנחש אם הוא ייענה להזמנה או לא. “תקפוץ בהזדמנות” זה לא כמו לנקוב ביום ושעה ספציפיים, ולהבטיח שתכינו לו את העוגה שהוא אוהב, נכון?

בחלק זה תחייכו, אל תשפילו מבט, תתכוונו מכל הלב ותזמינו אותו לפעולה ספציפית: השתתפות בכנס, לקרוא חומר נוסף על החברה, להתקשר אליכם, להגיע לפגישה. ​      

 

*ניתן לשלב במהלך הסרט ראיונות עם לקוחות מרוצים.

Categories: הבלוג

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *