בשנים האחרונות, הצורך בכנות תופס יותר ויותר תאוצה.

לקוחות מבקשים כיום מבעלי העסקים שהם עובדים עימם, כמו גם מהתאגידים הכי גדולים, שיתקשרו מולם בשקיפות ובאמינות מירבית.

מותגים חדשים כובשים את השוק רק בשל ההבנה המהותית, שמערכת היחסים עם הלקוחות שלהם היא הכי חשובה: הם יודעים לשוחח עם הלקוח המתאים להם בגובה העיניים, והם עושים את זה כבר בשלב השיווק והפרסום הראשוניים, וממשיכים כך עד לשלב המכירה בפועל ומתן השירות שלאחריה.

הרשתות החברתיות יצרו שיח חדש עם קהל היעד.

שיטות השיווק התאימו את עצמן,

פרסום דרך תוכן, והפקת סרטוני טיפים, הפכו לצעדים בסיסיים בשיווק,

אבל היום אני כותב לכם כדי לספר לכם,

על השלב הבא בעולם השיווק.

על השלב שיוצר את החיבור הכי מהותי בין בעל העסק ללקוחות שלו,

על השלב שקוראים לו שיווק כן:

יצירת עולם תוכן כן ואישי, שמבסס מערכת יחסים בריאה ומיטבית, בין העסק לקהל היעד שלו.

 

Categories: הבלוג

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *